субота, 16 березня 2024 р.

Думка №.... Лицар-Маг

     Знову неочікуване придбання до колекції. І дуже дороге! Ну, це у нас буде подарунком татові на день народження! ^_^


     Так, це - Лицар-Маг! Гра, на яку ми пускали слину досить давно, і яку ніде вже довгий час не зустрічали у продажу. Випадково я її побачив на сайті, який продає окремі карти для M:tG... Ну і... далі самі розумієте. 
     Як її можна описати... Мені все ж вона більше схожа на "Героїв Меча і Магії". Для гри ми обираємо собі героїв - загальні здібності (представлені картами) у них однакові, але у кожного є дві особливі карти, які і виділяють його серед інших...


...І ми відправляємося у королівство, щоб виконати певну місію. Гра настільки глибока і багатошарова, що я навіть не знаю, з чого починати її пояснення. 
     Ми пересуваємося територіями (кожна форма рельєфу має свої особливості для переміщення - як-от вартість, чи можливі перепони) за допомогою карт, перемагаємо монстрів, яких зустрічаємо на своєму шляху, захоплюємо магічні башти чи фортеці, зачищаємо підземелля і руїни, отримуючи за це репутацію і славу. Поступово ми отримуємо нові рівні, з ними - нові можливості та здібності. 


     Все це відбувається під час зміни дня і ночі, що впливає на вартість переміщення (наприклад, у лісі вночі переміщуватися складніше, а у пустелі - простіше). Крім того, ми маємо певну кількість кубиків "мани", частина з яких буде доступна для використання, а частина - ні, оскільки мана може виснажуватися під час протікання певного раунду. 
     У грі величезна кількість суперників, яких ми будемо зустрічати під час своїх подорожей. І одні можуть сидіти лише у баштах, інші - у підземеллях, а деякі будуть намагатися переслідувати нас, якщо ми підійдемо достатньо близько до них. Кожен з монстрів має свої характеристики, і інколи вони можуть навіть накладатися одне на одного, якщо ми намагаємося подолати декількох чудовиськ. Чого тільки може вартувати дракон, який буде викликати двох монстрів, що мешкають у підземеллі...


      Величезна кількість особливих місцин, які так чи інакше впливають на гру, і тому для них створений немаленький стос карт-підказок, адже працюють вони по-різному. Десь можна вилікуватися, десь - натренуватися, десь - отримати кристали мани, а щось можна навіть спробувати спалити і пограбувати, щоб отримати прихований артефакт...


     Здобуваючи нові рівні ми також будемо отримувати покращені уміння, купувати найманців, знаходити артефакти та вчити заклинання!


     Що круто - у грі зовсім немає рандому. Єдине, що ми не знаємо - хто нас буде чекати, наприклад, у підземеллях чи гробницях. Але туди й не варто лізти без підготовки. Все інше - чітко прораховується. Тому це гра на те, як ви зможете розподілити наявні ресурси для максимального результату (привіт, Гайя!). 
     Для всього цього є органайзер (хоча кажуть, що картки у протекторах поміщатися не будуть... скоро перевіримо...). 


     Що тут найсмачніше - фігурки героїв. З високою деталізацією та вже пофарбовані!!! Ними просто одне задоволення грати. Навіть розглядати їх можна годинами!!!






     З цією грою я точно вже не хочу купувати собі "Героїв", які були випущені у вигляді настільної гри. "Лицар-Маг" робить це все, ще й з певним рівнем стилю! 
     Єдиний недолік цієї гри - тривалі партії. Ми граємо у "пісочницю" (не за сценаріями), і менше чотирьох годин на гру ми не витрачали. Постійний прорахунок, підглядання у правила - це все досить сильно затягує час. Але ще жодного разу ми не вставали виснаженими або з відчуттям, що вона набридла. Був би час, ще одну партію розкладали б. ^_^
     Ну і, звісно, місця на столі вона також займає дуже багато... Та виглядає це дуже епічно!



     Я не можу передати словами, наскільки класне це поповнення колекції! Дуже сильно сподіваюсь, що все це збережеться, і наші ігри будуть нас радувати ще довгий-довгий час!.. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.