Хоча до PnP у людей різне ставлення, все ж це не відміняє факту, що деякі ігри або ідеї іноді простіше зробити самостійно, з власними доповненнями або змінами, ніж купувати готові.
Над власною версією "Catan" з об'ємними тайлами ми працювали давно, і вони вже лежать готові (тільки не вистачає фотопаперу, щоб надрукувати необхідні картки), а ось іншу гру, пов'язану з перегонами тато закінчив робити ще з місяць тому, але все якось не було часу та бажання її фотографувати та про неї писати... З чого б це раптом, вже ж у країні та навколо так чудово...
Суть гри полягає у перегонах по певній трасі. У кожного гравця є машина певної моделі, яка відповідає за якість руху (кількість швидкостей, якість гальмування, можливість стабільної підтримки швидкості тощо)...
Більша частина цих параметрів регулюється спеціальними кубиками (перефарбованими... ох і довго ми шукали у місті необхідну кількість кубів потрібного розміру, а замовляти у Інтернеті було рівноцінно купівлі самої гри...). Ці самі кубики виставляються на трасу у потрібній послідовності підтримання або зміни швидкості, а далі кидаються або всі купою, надаючи тим самим певний бонус, або по одному. Але на кубах є певні грані, після випадання певної кількості яких машина втрачає керування. Тому тут необхідно стратегічно планувати не лише свою швидкість, а й те, як обачно їхати...
У чому перевага гри - саме велика кількість тайлів, які зробив тато. Завдяки цьому можна будувати траси будь-якої величини та карколомної складності...
Гра достатньо проста, проте також змушує дещо покумекати, як керувати своїм транспортним засобом. До речі, зіграли ми поки що дві чи три партії, і у тата я жодного разу не виграв. То перемудрив з напрямком і він мене обійшов на поворотах, то занадто велику швидкість набрав та вилетів з траси на довгий період часу...
Так що ось у нас ще одна настілка. А оскільки вона PnP, то доповнювати і модифікувати її можна буде скільки завгодно і як завгодно!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.